Sesiune de workshopuri pentru liceeni „Communication tools”
Descriere (sumar, obiective, activități):
Proiectul a avut ca scop implicarea tinerilor din liceele din Timișoara în activități extrașcolare – sesiuni de educație non-formală. Activitățile principale au fost structurate într-o sesiune de workshopuri săptămânale axate pe advertising și comunicare.
Obiectivele acțiunii au fost:
- Definirea și caracterizarea termenului de „advertising” și dezvoltarea spiritului de observație;
- Cunoașterea principalelor mijloace de manipulare și a principalelor elemente ale unei reclame;
- Crearea de campanii publicitare proprii;
- Stimularea capacității de a lucra în echipă;
- Însușirea unor noțiuni elementare despre grup și normele unui grup, tehnici de negociere, strategii de conducere, cooperare, conflict și concurență.
Domeniul: educație
Local, județean, național, european, internațional: local
Perioada de desfășurare:
Locul desfășurării: Timișoara
Număr participanți: 30
Buget: 1000 euro
Finanțator: fonduri proprii și atrase de parteneri
Poze, articole de presă, etc. (Anexă)